....Selamat Datang Ke Web Blog SATU MALAYSIA SATU HOBI ..

'

Friday, 27 November 2009

LionHead cross Angora


Semalam 11.12.2009 Aku bersama keluarga pergi ke uptown sri gambak mencarik anak arnab sampai di kedai Jebitrabbitry terus tengok-tengok arnab yang dijual..emm ramai jugak orang yang singah kat sana bagi aku kat kedai ni arnab dia murah jugak ..niat dihati nak sambar lop tapi modal kureeng so aku pun sambar laa arnab ni memandangkan aku ni tak tahu jenis arnab ni aku pun tanya laa so mereka beritahu bahawa arnab ni dah di cross kan antara angora dan lionhead tapi tak pulak ku tahu sapa betina siapa jantan tapi tak pe di mata ku dan keluarga nampak cantik tampa berpikir panjang aku pun sambar laa....seekor alhamdulilah sampai hari ni masih hidup...ni kira arnab yang ke 4 aku beli sebelum ni aku dah beli 3 ekor tapi 2 ekor dah mati..kepada rakan-rakan yang ingin membeli arnab aku rasa kat sini boleh beli...
Kepada Jebitrabbitry teruskan usaha mu sebagai usahawan arnab semoga berjaya...
dari
budak baru belajar

Update 11.11.2010

Related Posts with Thumbnails