....Selamat Datang Ke Web Blog SATU MALAYSIA SATU HOBI ..

'

Thursday, 31 December 2009

Arnab baru

Pada 25.12.09 aku bersa keluarga pergi ke uptown gombak lagi singgah sebentar di gerai Mr jebitrabbitry..emm hari ini banyak jugak arnab yang di bawa aku sempat sambar 2 ekor arnab betina seperti gambar kat bawah ni... kata tuan punya ni baka anggora cross (mak dan bapak dia memang anggora tapi dah di cross kan dengan anggora jugak bukan ke keluarga anggora ni banyak jenis..ooooo baru aku tahu..ok la tu tengok cantik harga pun ngam lagi pun di rumah cuma ada 2 ekor je itu pun jantan ....











Yang ini 2 Bulan umur dia..si kak yang pilih - Yang ini 1.5 bulan si shafian yang pilih
Tapi sehingga hari ini tak di berinama lagi suka hati lah akank-anak ku asalkan kamu bahagia..

Caw..

Update 11.11.2010

Related Posts with Thumbnails