....Selamat Datang Ke Web Blog SATU MALAYSIA SATU HOBI ..

'

Friday, 27 November 2009

Tekorban Sempena Hari Raya Korban

Ucapan selamat hari raya korban...Hari ini (Jumaat 19.11.09) aku balik kampung untuk meraikan hari raya aidiladaha di kampung punyalah kesesakan lalu lintas yang teruk bermula dari tol jalan duta hinggakan ke KM 440.5 cuba mencarik info dari rakan-rakan rodio..mereka kat dari info yang di beri boleh dikatan kan semua jalan keluar dari kuala Lumpur memang kesesakan lalulintas teruk..aku pun tak tahu kenapa kerana selepas KM 440.5 kenderaan berjalan dengan lancar... so dalam kepala aku hari ni (20.22.09) aku nak balik KL balik sebab besok nak pergi Pahang nak tengok member punya arnab kalau bekenan boleh lah sambar sekor dua..hihii

Apa bila sampai rumah aku pun terus lah gi kandang arnab nak tengok apa kabar mereka selama sehari aku tak ada dalam hati harapan ku semua sihatlah hendaknya tetapi harapan tinggal harapan si betina(mine) arnab anak aku yang kedua telah terkorban akibat cirit birit ini kali kedua masaalah yang sama. Aku tak tahu kat mana silap ku nak kata ada orang masuk bagi makan benda lain tak mungkin..aku da siap palet 2 bekas lagi pun bukan aku balik lama sangat..

Takpelah nak buat macam mana dengan apa yang aku belajar kalau sayang benda hidup mesti tanggung risiko kematian.. anak ku tak tahu lagi arnab dia dah mati...tunggu lah pagi besok...

Update 11.11.2010

Related Posts with Thumbnails