....Selamat Datang Ke Web Blog SATU MALAYSIA SATU HOBI ..

'

Sunday 14 March 2010

Penghuni baru

Salam....

Ini adalah Penghuni baru di arnab-oh-arnab yang aku sambar pada 13.03.2010 di kampung melayu subang..tuannya menjual kepada aku dengar harga runtuh atas sebab kesibukan kerja dan dasar tidak mahu meyiksa arnab kesayangan beliau dengan berat hati beliau untuk melepaskan si ramli & saloma (cam dalam cerita bujang lapok pulak) kepada aku...terima kasih bro Rey emmm ok lah ni ada sikit salah silah si penghuni baru ku..




Nama Ramli (tuan dulu yang bagi so aku kekalkan lah..)
Berusia dalam lingkungan 4 bulan..
Jenis ku adalah Lop (bukan hollan lop)










Nama Saloma (sama jak tuan dulu yang beri)
Berusia dalam lingkungan 6 bulan..
Jenis Anggora cross (cross dengan apa aku tak tahu)





Hii dapat jugak aku Lop walau pun bukan hollan lop tapi mungkin satu hari nanti aku akan sambar jugak hollan lop...(amin)

Ok Caw...

Update 11.11.2010

Related Posts with Thumbnails