....Selamat Datang Ke Web Blog SATU MALAYSIA SATU HOBI ..

'

Wednesday, 11 May 2011

Chiang Mai Trip

Akhir bulan lepas aku ke sempat ke CHIANG MAI Thailand...(opis bawak jalan-jalan)
So Gambar sikit-sikit je kat sini lak tengok lagi leh gi


Awal pagi dah gerak gi dari Malaysia..

Ni Totel tempat aku lepak..best gila..harga pun boleh takann..

Kiranya jadi bebudak kejab naik gajah....

Singgah Taman Bunga (Royal Flora Garden)

Ni tempat yang tak akan aku lupakan bermanja bersama sang belang

Ada Berani ke bro..

Adoiiiii..kau gigit aku..

Ni tempat buat payung kalau nak tempah pun boleh siap boleh hantar pos lagi tapi pos lena bayar lebih laa ingat nak jugak tempah letak gambar rebbit...
Ni tak sakit ke taruk ring kat tengkok..







Memang dah jadi pengila rabbit apa aku ni..jalan-jalan kat pasar malam sekali terjumpa la pulak rabbit UNTUK DIJUAL murah tuuuu...cuba gak carik petshop ke @ tempat-tempat jual rabbit lain tapi hampa....

Caw..kalau nak tengok gambar lain kat:
http://9w2sna-family.blogspot.com/

Update 11.11.2010

Related Posts with Thumbnails