....Selamat Datang Ke Web Blog SATU MALAYSIA SATU HOBI ..

'

Wednesday, 6 April 2011

Dugaan demi dugaan

Waaaaaaa...Hari dan bulan yang menyedihkan seperti biasa lepas hantar anak-anak ke sekolah balik rumah siap untuk pergi kerja dah rutin harian ku sebelum pergi akan ku lihat kesemua arnab-arnab ku..mula-mula aku tengok si kecik ni selalu dia akan melompat-lompat tapi pagi ni ku lihat dia tidur tidak bergerak....ku angkat rupanya telah pergi meninggalkan alam ini...ni adalah satu-satunya peninggalan si puteri lop yang pergi 03.04.2011..maka tak ada baka yang tinggal kini..

(pergi mengikut jejak si ibu)




Selepas ku tanam si kecik ku bersiap untuk pergi kerja tapi tedetik dihati untuk melihat si jerry (B2) ku kerana semalam masa beri makan hay dia tak makan, masa basuh tray najis kurang, dan kulihat si jerry macam merindui si saloma yang telah pergi 1.04.2011(GF dia tu masa mati pun satu kandang)...tapi..ya Allah dugaan apa yang kau beri kepada ku..ku lihat si jerry telah pergi mingikut jejak saloma...


(Pergi tak kembali)

KOD : B2

NAMA :JERRY JENIS :LION HEAD

JANTINA :JANTAN / BUCK

DOB :OCT 2009

Dalam Kenangan


Kenapa ini terjadi...adakah faktor cuaca sekarang pagi panas terik belah petang hujan lebat..?@ virus apa yang telah merebak...walau apa pun ku terima dugaan ini..lepas ni giliran siapa yang di panggil? mintak -mintak cukup lah setakat ini..

Update 11.11.2010

Related Posts with Thumbnails