....Selamat Datang Ke Web Blog SATU MALAYSIA SATU HOBI ..

'

Friday 7 January 2011

Rabbit ku untuk Tahun 2010

Salam para rakan dan pelawat....Rasanya masih tak telambat saya mengucapkan selamat TAHUN BARU 2011 kepada semua 'Semoga tahun ini akan lebih baik dari tahun lepas' Amin..

Almaklumlah tahun baru bermula maka bermulalah episod sibuk dengan anak-anak yang masuk sekolah....

Rintitan tahun lepas...

Induk bermata merah ni aku dapat orang dari kawan malas nak bela katanya (Masih megenal pasti jenis dia KALAU ADA KEKAWAN YANG PAKAR LEH LAH GI TAU SAYA) aku simpan dalam 2 bulan terus meletup .....melahirkan anak pada 31.12.2010..(penutup tahun) Sebanyak 5 ekor alhamdulillah setakat ni semuanya hidup..

(ada kengkawan tau jenis apa tak? )











Ni Baby dia DOB. 31.12.2010












------------------------------------------------------------------
Emmm yang ni pulak induk anggora X ku Dora..pun sama dapat baby 31.12.2010..tapi cuma sekor jee...











----------------------------------------------------------
yang ni pulak anak Minnie lahir 12.11.2010 ada 5 ekor mati 1 ekor...





Yang ni ada masalah sikit sekor makan bulu..
sekorlagi macam kena kudis(betul ke ayat ni)








Tapi Yang ni Sihat dan kuat manja lagi...
Lagi ni aku nak legoooo.



Emmmm....alhamdulillah rasanya banyak pahit dari manis tahun 20111 aku dan rabbit ku semoga tahun 2011 banyak manis dari pahit....

AMIN


Update 11.11.2010

Related Posts with Thumbnails