....Selamat Datang Ke Web Blog SATU MALAYSIA SATU HOBI ..

'

Thursday, 10 June 2010

Arnab ku lumpuh...



Tah kenapa kaki si tuah ni dah tak boleh nak berjalan nak melompat jauh sekali..huuu kesian aku tengok..mintak tolong lah kepada kawan-kawan, otai-otai yang singgah kat blog ni untuk tunjuk ajar kenapa boleh jadi macam ini..sekurang-kurangnya boleh lah kita berkongsi ilmu....mungkin hari ni saya kena mana lah tau besok-besok ada rakan-rakan yang lain kena bertul tak ( betul...betul..betulll)

Wasalam

*Terima Kasih x-team atas nasihat dan informasi..

* Di pagi yang hening tanggal 22.06.2010 telah perginya si Tuan megadap ilahi setelah lama menderita..amin

Update 11.11.2010

Related Posts with Thumbnails