....Selamat Datang Ke Web Blog SATU MALAYSIA SATU HOBI ..

'

Monday 31 May 2010

SEPINTAS LALU

Setelah sekian lama aku menunggu akhirnya pada tanggal 24.05.2010 si montok yang ku kahwinkan dengan si ramli telah melahirkan 4 ekor anak tetapi sayang cuma 2 ekor sahaja yang dapat hidup sehingga ke hari ini. tetapi sehingga ke hari ni si montok masih tidak mencabut bulunya terpaksalah aku mencarik surat kabar lama dan koyak-kayakkan.. (ni aku buat pun sebab ada terbaca di blog kawan-kawan) dan tidak pandai menyusukan anak-anaknnya so terpaksalah aku menyusukan secara manual ( bukan susah pegang ibu je..lepastu sumbat kan puting ibu kepada si anak).. alhamdulilah baik pulak si montok ni tak marah pulak apa bila aku pegang lama-lama kalau tak .. hiii




(contok kotak yan aku buat boleh lah dari tak de..kan..kan..kan)





Emmmm... yang ni pulak alhamdulillah beransur sembuh setelah di cucuk oleh En. Faris dan sedikit kerajinan dengan menyapukan minyak gamat di tempat yang luka..( terima kasih sekali lagi kepada rakan-rakan yang memberi nasihat dan tunjuk ajar tentang masalah penyakit yang saya hadapi...)




Fuuuuuu..yang ni rasanya tunggu minggu atau hari jee lagi..di sebabkan saya ni kurang sangat ilmu menelek peruk tak boleh nak jangka bila akan dapat baby lagi....
(Celak dan Tuah)




Ni pun sama..setelah kelahiran pertama mati..kini bunting kembali
Semoga yang kali ni hidup hendaknya..(Comot dan Ujang)




TERIMA KASIH SEKALI LAGI KEPADA RAKAN-RAKAN YANG SUDI BERKONGSI DAN MENCURAH ILMU YANG SECARA LANGSUNG ATAU PUN TIDAK LANGSUNG SEMOGA SAMA-SAMA LAH KITA BERJAYA..AMIN....

Update 11.11.2010

Related Posts with Thumbnails