....Selamat Datang Ke Web Blog SATU MALAYSIA SATU HOBI ..

'

Friday, 27 November 2009

Bermulanya.....


Slam
Semalam aku dan keluarga pergi jalan-jalan di Shah Alam Sambil tu singgah di Arafah dekat Gian Shah Alam tengok-tengok arnab sambil anak-anak ku bermain dengan arnab di sana aku pulak mengambil kesempatan mengenali jenis-jenis arnab di sana..banyak jugak arnab di sana nasib baik anak aku yang kecik tak pandai jalan lagi kalau tidak....

Emmmm...anak-anak aku mintak di belikan seorang seekor arnab..selepas berfikir aku pun sambar laaa 2 ekor (Sepasang)..so mereka pun pilih lah mana yang berkenan di hati....anak-anak ku semua seronok kerana dapat arnab.. aku belikan yang dicross kan dengan local baka kata pekerja di situ...ok lah tu untuk permulaan...

Gambar yang sempat aku ambil semasa disana...

Jumpa lagi

Update 11.11.2010

Related Posts with Thumbnails